Narudžbu možemo isporučiti na odabranu adresu u Hrvatskoj.

Cijena dostave u Republici Hrvatskoj je 4,99 €  s PDV -om. Za kupnje iznad 40 €  ili više dostava je besplatna.

Pošiljku možete očekivati na svojoj adresi u Republici Hrvatskoj u roku do 10 radnih dana. Naručene proizvode ne šaljemo subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

  • Dostava putem GLS dostavne službe

Dostava naručenih proizvoda putem GLS dostavne službe moguća je u cijeloj Republici Hrvatskoj, do vrata. Kad je pošiljka spremna, GLS dostavna služba će vam putem e-pošte i SMS-a poslati obavijest da je paket spreman i da će biti isporučen sljedeći radni dan. U istoj poruci dobit ćete broj paketa te vezu i lozinku pomoću kojih možete provjeriti status isporuke, promijeniti datum isporuke ili proslijediti paket na drugu adresu, u PaketShop ili Paketomat. Izravni odabir dostave u Paketomat ili PaketShop nije moguć.

Status paketa možete provjeriti i na GLS https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke. Osim SMS -a, dobit ćete i e-mail poruku s više informacija o vašem paketu, uključujući iznos koji ćete morati platiti prilikom primitka paketa (ako ste odlučili platiti pouzećem – gotovinom).

  • Prihvaćanje u GLS Paketomatu ili PaketShopu

Narudžbu možete preuzeti i u GLS Paketomatu ili PaketShopu. GLS dostavna služba će vam putem SMS-a poslati obavijest da je paket spreman i da će biti isporučen sljedeći radni dan. U istoj poruci dobit ćete i broj paketa te vezu i lozinku pomoću kojih možete provjeriti status isporuke, promijeniti datum isporuke ili proslijediti paket na drugu adresu, u Paketomat ili PaketShop. Izravni odabir dostave u Paketomat ili PaketShop nije moguć. Dodatne troškove snosi klijent !

  • Odgovornost kupca

Roba će biti isporučena na adresu za dostavu kupca navedenu u narudžbi.

Kupac pristaje na sljedeće uvjete:

  • Kupac preuzima odgovornost za točnost kontaktnih podataka i adrese za dostavu.
  • Kupac pristaje osigurati odgovarajući dostavni prostor po svom izboru na adresi za dostavu na koju će biti isporučeni naručeni proizvodi. Ako je prostor neprikladan za dostavu naručenih proizvoda, prodavatelj ili. prijevoznik će o tome obavijestiti i kupca. Ako kupac inzistira da naručeni proizvodi ostanu na neprikladnom mjestu unatoč upozorenju, MANA kao i dostavna služba odriču se svake odgovornosti za bilo kakvu štetu nastalu zbog nepravilnog skladištenja proizvoda.