PROMJENA PODATAKA I NARUDŽBI

Da biste promijenili svoje osobne podatke, lozinku ili podatke za isporuku, najprije se prijavite na svoj korisnički račun, a zatim kliknite MOJ RAČUN u izborniku u gornjem desnom dijelu.

U MOJEM RAČUNU na vašoj nadzornoj ploči možete upravljati adresama za naplatu i dostavu, te uređivati ​​svoju lozinku i podatke o računu.

Da biste uredili osobne podatke, odaberite ADRESE, odnosno ADRESU PLATITELJA klikom na Uredi, ali također možete dodati ADRESU DOSTAVE. Adrese možete promijeniti i tijekom postupka kupnje (KUPNJA) na lijevoj strani košarice kod PODATAKA O NARUČITELJU.

Da biste promijenili lozinku, kliknite DETALJI RAČUNA i promijenite lozinku u odjeljku PROMIJENI LOZINKU. Također, ne zaboravite kliknuti gumb SPREMI PROMJENE.

Upozoravamo vas da ne možete naknadno promijeniti narudžbu. Narudžbu možete otkazati samo ako se još obrađuje. Savjetujemo vam da što prije kontaktirate našu službu za korisnike na telefon +385 1 6197 654 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00). Ako ne otkažete narudžbu, i dalje je možete besplatno vratiti u bilo kojoj trgovini Mana u Hrvatskoj. Pogledajte postupak opisan u Opći uvjeti poslovanja web trgovine MANA, poglavje 16. –  Pravo na odustajanje od ugovora.