OPĆI UVJETI POSLOVANJA WEB TRGOVINE MANA (www.MANA.hr)

Poduzeće: MANA MODA moda d.o.o., Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb, Hrvatska (u nastavku MANA)

OIB: 94859931663

MBS 080426125, registrirana pri Trgovačkom sudu u Zagrebu

  1. Općenito

Prije korištenja ove web stranice, pažljivo pročitajte Opće uvjete poslovanja web trgovine MANA i Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića. Kada koristite ovu web stranicu ili naručujete, obvezujete se da ćete se pridržavati Općih uvjeta poslovanja i Pravilnika o zaštiti osobnih podataka i kolačića. Ako se ne slažete s uvjetima poslovanja ili Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka i kolačića, napustite web stranicu.

Napominjemo da se uvjeti poslovanja mogu promijeniti u bilo kojem trenutku. Uvjeravamo vas da ćemo objaviti sve promjene na ovoj web stranici. Preporučujemo vam da prilikom svake posjete ovoj web stranici ili naručivanja pročitate uvjete poslovanja jer se trenutni uvjeti poslovanja mogu promijeniti tijekom formalizacije relevantnog ugovora (kako je dolje definirano), a valjana je samo verzija objavljena na web stranici.

Sve promjene ovih uvjeta bit će objavljene na ovoj web stranici i objavljen će biti i datum stupanja na snagu. Sve promjene ovih uvjeta primjenjivat će se samo na nove narudžbe registrirane nakon objavljivanja ovih promjena na ovoj web stranici.

Ako imate pitanja u vezi s našim uvjetima poslovanja ili Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka i kolačića, pozivamo vas da nam se obratite putem web kontaktnog obrasca ili e-mail adrese  [email protected].

Opći uvjeti poslovanja uređeni su Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o trgovini, Zakonom o elektroničkom poslovanju, Zakonom o obveznim odnosima i drugim važećim propisima Republike Hrvatske. Prihvaćanjem ovih uvjeta prihvaća se i način povrata proizvoda.

Vlasnik i operater web trgovine MANA (u daljnjem tekstu “trgovina”) je društvo MANA MODA moda d.o.o., Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb (u daljnjem tekstu MANA).

Možete nas kontaktirati putem web kontaktnog obrasca ili e-mail adrese na [email protected] ili na telefonski broj 01 6197 654 od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.00 sati.

Nakon registracije na ovoj web stranici, korisnici izjavljuju da su pročitali i razumjeli uvjete korištenja, da su s njima upoznati i u potpunosti se slažu s ovdje navedenim uvjetima te pristaju koristiti web stranicu u skladu s njima.

Pravo na korištenje web stranice nije prenosivo na druge fizičke ili pravne osobe. Registrirani korisnik osobno je odgovoran za zaštitu povjerljivosti lozinki na mjestima gdje kao takve postoje.

  1. Dostupnost informacija

Ovim općim uvjetima poslovanja MANA MODA kupcu daje:

  • podatke o tvrtki MANA MODA moda d.o.o. (naziv i sjedište tvrtke, matični broj, porezni broj) i kontakt podaci koji omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail adresa, broj telefona),
  • bitne karakteristike proizvoda,
  • informacije o dostupnosti proizvoda,
  • uvjete isporuke proizvoda (način, mjesto i vrijeme isporuke),
  • cijene, koje moraju biti jasno i nedvosmisleno postavljene; mora se također naznačiti uključuju li već poreze, troškove prijevoza i druge naknade,
  • način plaćanja i isporuke ili ispunjenja,
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje (Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019),
  • podatke o materijalnim greškama,
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve pojedinosti osobe za kontakt ili korisničke podrške.

 3. Korisnik

Jednokratnom registracijom u web trgovini MANA putem elektroničke forme posjetitelj postaje gost, a potvrđenom registracijom u web trgovini MANA postaje registrirani korisnik (član). I gost i član stječu pravo kupnje u web trgovini MANA.

Prilikom registracije posjetitelj mora unijeti sljedeće osobne podatke: e-mail adresu, ime, prezime i lozinku. Registracijom u web trgovini MANA posjetitelj prihvaća Opće uvjete poslovanja i Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića.

Kako bi posjetitelj mogao kupiti u web trgovini MANA, mora unijeti sljedeće osobne podatke: e-mail adresu, ime, prezime, adresu, grad, poštanski broj, državu i kontakt telefon. MANA su ti podaci potrebni za dovršetak kupnje ili narudžbe.

Korisnik je dužan prihvatiti ove Opće uvjete poslovanja i Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića pri kupnji proizvoda u web trgovini MANA. Za uspješnu kupnju kupac također mora potvrditi polje da se slaže s ovim Općim uvjetima i dati privolu da MANA može obraditi njegove osobne podatke upisane u obrazac za prijavu pri registraciji u svrhu pružanja usluga unutar web trgovine. Korisnik mora imati najmanje osamnaest godina da bi mogao kupovati. Sve gore navedeno odnosi se i na registrirane i na neregistrirane korisnike (“goste”), a neregistrirani korisnik ne može iskoristiti određene pogodnosti koje nudi registracija na web mjestu (na primjer, jednostavno ponovno naručivanje bez ponovnog unosa podataka ili mogućnost pregleda statusa narudžbe, promjene adrese za isporuku itd.). U slučaju registracije, MANA sprema podatke o kupcima i podatke o narudžbama tako da su sve buduće narudžbe već prikazane s unesenim podacima, koje kupac tada može potvrditi ili promijeniti. Kupac u svakom trenutku može vidjeti pohranjene podatke, adrese za dostavu i prošle narudžbe na računu registriranog korisnika.

MANA se obvezuje zaštititi privatnost podataka, uključujući osobne podatke svih kupaca, te će s njima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka ili drugim važećim propisima. Sve o zaštiti osobnih podataka možete pronaći na poveznici Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića. Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta, kupac prihvaća i Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića.

Korisnik je odgovoran za sigurnu pohranu bilo kojeg korisničkog imena ili lozinke s kojom pristupa korisničkom računu. Korisnik mora odmah promijeniti lozinku ako posumnja da je sigurnost njegovog korisničkog računa ugrožena te o tome obavijestiti MANU. Upisom svojih podataka prilikom registracije, korisnik osigurava da su uneseni podaci potpuni i točni. To se odnosi na registriranog korisnika.

  1. MANA MODA KLUB kartica

Članovi kluba MANA prilikom kupnje mogu unijeti 13-znamenkasti broj kartice MANA kluba, što nije uvjet za kupnju. Više o Općim uvjetima Kluba MANA pročitajte ovdje https://www.mana.hr/426/opcenito-o-mana-klubu.aspx.

  1. Ponuda artikala

Zbog prirode web poslovanja, ponuda se ažurira i mijenja često i brzo.

  1. Narudžba

Unosom narudžbe kupac prihvaća Opće uvjete poslovanja i Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića.

MANA pregledava primljenu narudžbu i provjerava dostupnost naručenih proizvoda. Ugovor između MANA i kupca sklopljen je kada MANA pošalje kupcu e-mail sa statusom ‘u pripremi’.

Postupak za potvrđivanje narudžbe:

  1. Prilikom naručivanja potrebno je slijediti postupak kupnje putem interneta.
  2. Kada ste unijeli sve potrebne podatke, potvrdite narudžbu klikom na gumb Naručite.
  3. Tada ćete primiti povratnu poruku e-pošte s potvrdom da smo primili vašu narudžbu.
  4. Ako su naručeni proizvodi na skladištu, obrađujemo i potvrđujemo narudžbu te o tome obavještavamo kupca e-poštom.

Ugovor na daljinu sklapa se samo za proizvode koji su na zalihi, što se potvrđuje u e-pošti. Ako se pokaže da naručeni proizvod nema na skladištu, ugovor za njega neće biti sklopljen, a narudžba se smatra dovršenom. U slučaju da se prilikom naručivanja više proizvoda pokaže da jedan nije na zalihi, obavljamo djelomičnu dostavu. Djelomičnu narudžbu smatramo dovršenom, plaćanje nedostajućeg proizvoda vraća se kupcu i on se o tome obavještava e-poštom.

  1. Načini plaćanja

Web trgovina MANA nudi sljedeće načine plaćanja:

  1. Plaćanje karticama na daljinu:
  • Naručene proizvode možete sigurno platiti platnom karticom (Mastercard, Maestro, Visa) prilikom naručivanja u web trgovini MANA. Uplatitelj mora biti ista osoba ili organizacija koja posjeduje platnu karticu. Ako izdavatelj platne kartice odbije autorizirati plaćanje, web trgovina MANA neće prihvatiti narudžbu i neće biti odgovorna za kašnjenja u isporuci ili neisporuku. Web trgovina MANA nije dužna obavijestiti kupca o razlogu neprihvaćanja narudžbe.
  • Prilikom naručivanja potvrđujete da je platna kartica koja je predmet načina plaćanja vaša. Ako to ne možete potvrditi tijekom procesa kupnje, ne možete s nama sklopiti ugovor. Radi osiguranja sigurnosti, podaci o vašoj kartici bit će šifrirani.
  • Web trgovina MANA ne snosi odgovornost ako banka ili vlasnik platne kartice dodatno naplati kupcu bilo kakvo plaćanje vezano za narudžbu kupca.
  • Smatra se da uplata nije izvršena sve dok web trgovina MANA ne primi prijenos.
  1. Plaćanje pouzećem znači da naručene proizvode možete platiti gotovinom po primitku od strane GLS dostavne službe. Niste dužni platiti dodatne troškove slanja naručenih proizvoda iz web trgovine MANA dostavljaču.

Napomena: Ako za fizičku osobu plaća pravna osoba, zadržat ćemo primljenu uplatu, poništiti izdani račun po fizičkoj osobi i izdati novi račun po pravnoj osobi.

  1. Sigurnost kupovanja u web trgovini MANA

MANA obrađuje sljedeće osobne podatke u svrhu web trgovine:

  • podatke dobivene prijavom ili registracijom: ime, prezime, e-mail adresa i lozinka;
  • podatke u trenutku kupnje: ime i prezime, adresu, broj telefona, način plaćanja, način isporuke, proizvode koji su predmet kupnje i sve ostale podatke koji bi bili potrebni za sklapanje ugovora ili izvršenje narudžbe. Ako ste pristali na upotrebu naprednih kolačića, pohranit ćemo broj povezan s korisničkim imenom za praćenje aktivnosti na web stranici. Također možemo pohraniti podatke dobivene korištenjem kolačića na vaš korisnički račun.
  • podatke u vezi mogućih povrata, jamstvenih zahtjeva i drugih potraživanja: ime i prezime, adresa, e-mail adresa, broj telefona, sadržaj potraživanja, datum podnošenja zahtjeva, način rješavanja potraživanja, datum kupnje, komunikacija s kupcem u vezi s potraživanjem, informacije o tome kako riješiti ili dovršiti zahtjev i druge informacije potrebne za rješavanje potraživanja korisnika.

Pravni temelj za prikupljanje takvih osobnih podataka je ugovor sklopljen između kupca i MANA (Uredba EU 2016/679, članak 6. točka b).

U slučaju da kupac samo izvrši registraciju, ali ne obavi kupnju, pravna osnova za prikupljanje podataka je izravna privola kupca (Uredba EU 2016/679, članak 6. Točka a). MANA ima legitiman interes u općem izravnom marketingu (slanje općih oglasnih poruka i oglasnih poruka) (nadležno zakonodavstvo i Uredba EU 2016/679, članak 6. I točka f).

Osobni podaci kupca mogu se dobiti i izravno putem pisane, telefonske i elektroničke komunikacije, u obliku različitih zahtjeva, komentara i komplimenata, putem društvenih mreža i sudjelovanjem u nagradnim igrama. Takvi se podaci mogu koristiti i za legitimne interese.

MANA korisnicima također nudi prijavu na e-novosti, koje će korisnike informirati o raznim promocijama, ponudama, vijestima i događajima. Možete se prijaviti na e-novosti na web stranici https://www.mana.hr. Nakon prijave s vremena na vrijeme dobivat ćete e-novosti.

Kupac se u svakom trenutku može odjaviti ili opoziva privolu s popisa primatelja e-novosti klikom na vezu za otkazivanje prijave na e-novosti koje primaju ili odjavom od primanja e-novosti putem e-pošte na: [email protected].  Osim toga, svoju privolu možete pisanim putem opozvati na adresu MANA moda d.o.o., Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb.

MANA će obrađivati prikupljene osobne podatke u vezi s ispunjenjem ugovornih obveza i knjigovodstva te u druge svrhe za koje su prikupljeni. Osobni podaci dobiveni temeljem privole pohranit će se u svrhe za koje je privola dana i obrađivati se onoliko dugo koliko je potrebno za postizanje svrhe za koju su podaci prikupljeni, ali najduže do opoziva privole.

MANA se obvezuje rukovati svim osobnim podacima dobivenim u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka i važećim zakonom, te prikupljati i obrađivati prikupljene osobne podatke isključivo u svrhu web trgovine MANA.

U načelu, ne pružamo osobne podatke kupaca nikome osim (tj. Korisnicima osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (Uredba EU 2016/679):

–   vanjskim dobavljačima koji obrađuju podatke isključivo u ime, za račun, u skladu s        uputama i pod nadzorom MANA (npr. pozivni centar, službe za odnose s javnošću,          usluge dostave, serviseri, održavanje hardvera i softvera, … ) i

–   javnim tijelima na temelju obrazloženog pisanog zahtjeva za potrebe određenog           postupka iz njihove nadležnosti ili u slučaju opravdanog interesa, poput podnošenja kaznene prijave u slučaju sumnje na kazneno djelo.

Pojedinac koji želi otkazati registraciju može nas obavijestiti putem e-pošte: [email protected]. Po primitku zahtjeva za poništenje registracije, MANA će moći kontaktirati kupca radi provjere autentičnosti njegova zahtjeva, a zatim mu poslati konačnu potvrdu poništenja registracije. Zahtjev za odustajanje od prijave morate podnijeti s e -mail adrese na koju ste se registrirali. U roku od 15 dana od primitka zahtjeva korisnika za otkazivanje registracije, MANA će izbrisati podatke i obavijestiti kupca.

Cijelo okruženje web trgovine MANA zaštićeno je od zlouporabe platnih kartica, osobnih podataka i drugih zlouporaba. Komunikacija slijedi siguran SSL protokol koji šifrira podatke prenesene u komunikaciji i na taj način sprječava zlouporabu osobnih podataka.

Autorizacija kreditnih kartica vrši se u stvarnom vremenu putem sigurne veze s trenutnom provjerom podataka u bankama. Podaci o kartici ne bilježe se na poslužitelju davatelja usluga, već se pohranjuju u sustav pružatelja platnih usluga (Monri).

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.

Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.

WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.

Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.

MANA Ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Više o zaštiti osobnih podataka možete pročitati na stranici Pravilnik o zaštiti osobnih podataka i kolačića.

  1. Izdavanje računa

UZ dostavu naručenih proizvoda račun šaljemo kupcu na e-mail adresu navedenu pri naručivanju paketa. Račun uključuje raščlambu cijene i sve troškove vezane uz kupnju. Račun za kupca izdaje se iz poslovne jedinice u kojoj se narudžba priprema i otprema.

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije slanja narudžbe.

  1. Cijene artikala

Sve redovne cijene i akcijske cijene vrijede u trenutku naručivanja i vrijede samo za kupnju putem web trgovine MANA.

Sve cijene proizvoda u web trgovini MANA prikazane su u hrvatskim kunama (Kn) i uključuju PDV, ali ne uključuju cijene poštarine i provizije pružatelja načina plaćanja. Cijene vrijede u trenutku naručivanja i nemaju unaprijed određenu valjanost. Iznos PDV -a jasno je naveden na završnom računu.

Cijene na kraju narudžbe ovise o odabranom načinu plaćanja i dostave i jasno su napisane u svim koracima naručivanja.

Redovne cijene

Redovne cijene su cijene artikala koji nisu uključeni u akcijsku ponudu.

Akcijske cijene

Akcijski artikli imaju cijenu koja je navedena pored artikla. Akcijska cijena za akcijske artikle može se naplatiti prilikom izdavanja računa.

Cijena od 0,00 kn (nula kuna) ne postoji na artiklu. Ako se pojavi narudžba za takvu stavku, ne možemo je isporučiti. Besplatan artikal može biti samo pod određenim uvjetima (promo kod, iznos kupnje itd …).

Cijene artikala u našim fizičkim trgovinama NISU potpuno identične cijenama u web trgovini MANA.

Zadržavamo pravo izmjena i pogrešaka u cijenama, pisanom tekstu i tehničkim opisima bez prethodne najave.

Unatoč ogromnim naporima da se pruže najnovije i točne informacije, podaci o cijenama mogu biti netočni. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, web trgovina MANA kupcu će omogućiti odustajanje od kupnje.

Popusti, promotivni kodovi itd. općenito se ne zbrajaju. Popust za pojedinačni artikl i promotivni kod se zbrajaju.

Sredstva uplaćena na poklon bonove, bonuse i bankovne transfere ne obračunaju se kamate. Poklon bonovi i bonus kodovi za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

  1. Kod za popust

Kod kupnje u web trgovini MANA kod za popust donosi razne pogodnosti i vremenski je ograničen. Određivanje kodova za popuste, njihova valjanost i aktiviranje prilagođeni su poslovnoj politici tvrtke.

Svaki kod podliježe posebnim uvjetima, koji će biti napisani na vidljivom mjestu u web trgovini MANA, u e-novostima koji sadrže kod ili u drugim medjima. Promotivni kodovi za popuste vremenski su ograničeni i ne mogu se kombinirati s drugim kodovima, osim ako je to izričito navedeno.

Koristite kod za popust:

  • Odaberite artikle koje želite kupiti i stavite ih u košaricu. Unesite kod popusta u polje PRIMJENI KUPON. Iznos popusta bit će prikazan u sažetku narudžbe nakon pritiska na gumb. Popusti se ne zbrajaju. Kada unesete kod za popust, vrijednost koda za popust se automatski oduzima od cijene vaše narudžbe u posljednjem koraku. Preostaje iznos koji još treba platiti.
  • Nije moguće kombinirati različite oblike pogodnosti unutar iste narudžbe.
  • Uz svaku promotivnu kampanju uvjeti korištenja promotivnog koda za popust bit će istaknuti na vidljivom mjestu u web trgovini.
  • Jedinstveni promotivni kod dobiven prilikom prijave na e-novosti možete koristiti samo u web trgovini https://www.mana.hr , a ne vrijedi u fizičkim trgovinama MANA.
  • Kod za popust je jednokratni, što znači da ga možete koristiti samo jednom.

Ako kupac koristi kod za popust i kasnije svojom voljom otkaže narudžbu s korištenom kodom, više nema pravo na novu pogodnost prema ovom kodu.

  1. Ograničenje odgovornosti

Unatoč svim našim nastojanjima da pružimo najnovije i točne podatke, moguće je da su informacije o cijeni proizvoda na našoj web stranici netočne. U tom će slučaju Mana moda d.o.o. odmah obavijestiti kupca o promjeni i omogućiti mu odustajanje od kupnje. Ako vas ne možemo kontaktirati, smatrat ćemo da je narudžba otkazana. U slučaju da ste narudžbu već platili, a zatim je otkazali, vratit ćemo vam cijelu kupovnu cijenu.

Ako primijetite bilo kakvo odstupanje ili pogrešku u cijeni, obavijestite nas na [email protected].

  1. Postupak za obavještavanje o kupnji

Obavijest 1: “Hvala za vašu narudžbu”

Nakon slanja narudžbe, kupac prima obavijest putem e-pošte da je narudžba prihvaćena i da se obrađuje.

Obavijest 2: “Vaša narudžba je u pripremi”

Web trgovina MANA priprema proizvode u dogovorenom roku i o tome obavještava kupca

putem e-pošte.

Obavijest 3: “Vaša narudžba je predana dostavnoj službi”

Kupca obavještavamo e-poštom da je narudžba spremna i predana u otpremu dostavnoj službi GLS za dostavu na adresu kupca ili za dostavu za osobno preuzimanje u odabranoj trgovini. U obavijesti se također navodi da će kupac primiti račun na e-mail adresu navedenu prilikom naručivanja paketa.

Obavijest 4: » “Vaša je narudžba je djelomično isporučena /vraćena“

Kupcu ćemo poslati obavijest putem e-pošte u slučaju djelomične isporuke naručenih artikala ili povrata artikala. Kupcu vraćamo uplatu za neisporučene/vraćene artikle.

Obavijest 5: »Uplata nije uspjela«

Obavještavamo kupca e-poštom da plaćanje nije uspjelo te predlažemo novu narudžbu,

uporabu druge platne kartice ili odabir drugog načina plaćanja.

Obavijest 6: »Vaša narudžba je otkazana «

Obavijestit ćemo kupca e-poštom u slučaju da se kupac predomislio prije isporuke.

  1. Kupnja za pravne osobe

Postupak kupnje za pravne osobe potpuno je isti kao i za fizičke osobe, samo što u prvom koraku odaberete opciju Želim račun za tvrtku i potvrđujete da se slažete s Općim uvjetima i Pravilnikom o zaštiti osobnih podataka i kolačića.

15. Prijenos rizika i vlasništva proizvoda

U trenutku kada platite i/ili preuzmete naručene proizvode, postajete njihov vlasnik i snosite punu odgovornost za njih.

16. Pravo odustajanja od ugovora

Kupac ima pravo jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga u roku od 45 dana od izdaje računa.

Kako bi mogao jednostrano raskinuti ovaj ugovor, kupac mora obavijestiti MANA o svojoj odluci da jednostrano raskine ugovor, unaprijed ga obavijestivši nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili e-poštom u kojoj se navodi njegovo ime i adresa, broj telefona i e-mail adresa.

Ako odustanete od ugovora, vratit ćemo vam cijeli iznos plaćanja (bez kamata) koji smo naplatili na računu za ovaj proizvod, uključujući isporuku ako smo ju naplatili, odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od datuma kada smo obaviješteni o vašoj odluci da odustajete od ugovora. Iznos ćemo vratiti na isti način kao i plaćanje: u slučaju pouzeća na vaš bankovni račun i u slučaju plaćanja karticom kao povrat na karticu. Izravne troškove povrata snosite sami, osim ako robu predate u trgovini MANA u Republici Hrvatskoj.

Robu morate vratiti u ambalaži u kojoj ste je primili ili u drugoj prikladnoj ambalaži. Vaše pravo na odustajanje od ugovora odnosi se isključivo na robu vraćenu u istom stanju u kojem je primljena, uključujući izvorne naljepnice. Proizvodi pakirani u posebno pakiranje, poput dvostrukih pakiranja, trostukih pakiranja, donjeg rublja, posteljine, ne mogu se vratiti ili zamijeniti.

Odgovorni ste za bilo kakvu smanjenu vrijednost robe koja je posljedica rukovanja s njom drugačije nego što je potrebno za održavanje njezinih svojstava, karakteristika i performansi. Nismo dužni vratiti povrat kupovne cijene robe ako je njezina vrijednost smanjena zbog nepravilnog rukovanja i ako je roba ne samo otvorena, već i rabljena, istrošena i/ili oprana. Stoga s robom pažljivo rukujte dok je posjedujete.

Ako želite vratiti proizvod koji je kupljen u posebnom pakiranju (npr. na akciji 3 za 2, 2 za određenu cijenu itd.), morat ćete vratiti sve proizvode iz ove akcije. Prihvatit ćemo samo povrat cijelog akcijskog paketa. Ako vratite samo nekoliko proizvoda iz akcijskog paketa, zadržavamo pravo odbiti povrat novca.

Jednostrani raskid ugovora nije moguć u sljedećim slučajevima predviđenim Zakonom o zaštiti potrošača:

  1. a) predmet ugovora je roba proizvedena prema specifikaciji potrošača ili jasno prilagođena potrošaču;
  2. b) predmet ugovora je zapečaćena roba koja iz zdravstvenih ili higijenskih razloga nije prikladna za povratak ako je otpečaćena nakon isporuke;
  3. c) predmet ugovora je roba koja se zbog svoje prirode nakon isporuke nerazdvojno miješa s drugim stvarima;

Ako vam pošaljemo pogrešan proizvod, dogovorit ćemo povratak pogrešnog proizvoda o našem trošku, a također ćemo vam poslati i proizvod koji ste naručili o našem trošku. Ako željeni proizvod više nije na skladištu, vratit ćemo vam cijeli iznos kupoprodajne cijene i poštarine koje smo vam naplatili za pogrešno poslan proizvod.

Kako bismo što brže obradili sve povrate, molimo vas da uvijek šaljete povrate iz različitih narudžbi zasebno i priložite odgovarajući i ispunjeni obrazac za povrat koji ste primili u paketu.

Obrazac možete ispisati ovdje: ISPIŠITE OBRAZAC ZA POVRAT/REKLAMACIJU PROIZVODA

Nakon odustajanja od ugovora, vratite proizvode najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste obavijestili MANA o svojoj odluci da raskinete ugovor, o svom trošku (npr. Poštom) na sljedeću adresu: Web trgovina MANA, Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb, s naznakom “Povrat”. Obavezno priložite ispunjeni obrazac za povrat koji ste primili u paketu i kopiju računa s vraćenim proizvodima. U tom slučaju troškove dostave snosite sami.

Kupljenu robu možete vratiti u bilo kojoj trgovini MANA u Hrvatskoj, te je zamijeniti za bilo koji drugi proizvod. Ukoliko trenutno ne nalazite odgovarajući artikl, u trgovini možete zatražiti Potvrdu o naknadnoj zamjeni artikla uz koje je robu moguće zamijeniti u roku od godinu dana. Ne vršimo povrat novca.

U tom slučaju ispunite obrazac za povrat koji ste primili u paketu i donesite ga u trgovinu zajedno s povratnim proizvodima u pakiranju. Također ponesite kopiju računa koji ste primili e-poštom.

Primljenu Potvrdu o naknadnoj zamjeni artikla možete iskoristiti u svim MANA trgovinama u Hrvatskoj. Potvrda vrijedi 12 mjeseci.

Povrat se ne može tražiti u outletima MANA.
  1. Materijalne greške i reklamacije

Prema članku 37. Zakona o zaštiti potrošača, nedostatak je značajan u slučaju:

  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili stavljanje na tržište,
  • ako proizvod nema značajke potrebne za posebnu uporabu za koju ga je kupio kupac, a koje je bilo poznato prodavatelju ili mu je trebalo biti poznato,
  • ako proizvod nema značajke i karakteristike koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
  • ako je prodavatelj isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo kao obavijest.

Ako se na proizvodu koji ste kupili u našoj web trgovini MANA pojavio materijalni nedostatak, imate mogućnost prigovora. Kupac može ostvariti svoja prava ako nas obavijesti o nedostatku u roku od 2 mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke u robi koji se pojave nakon 2 godine od primitka.

Molimo vas da ispunite obrazac za reklamaciju proizvoda koji ste dobili s paketom, gdje navodite pojedinosti o proizvodu i opisujete nedostatak. Uz obrazac priložite i kopiju računa.

Obrazac možete isprintati i ovdje: ISPIŠITE OBRAZAC ZA POVRAT/ REKLAMACIJU PROIZVODA

Plaćanje za proizvode vraćene zbog oštećenja ili nedostataka (ako ih ima) bit će vraćeno u cijelosti (bez kamata) kako je navedeno na računu, uključujući troškove dostave i troškove nastale pri vraćanju proizvoda. Vratit ćemo vam uplatu na isti način na koji je izvršena – u slučaju pouzeća na vaš bankovni račun i u slučaju plaćanja karticom kao povrat na karticu. Novac ćemo vam doznačiti u roku od 10 radnih dana.

Ako reklamacija bude odbijena, obavijestit ćemo vas i pozvati vas da preuzmete proizvod. Preuzimanje proizvoda iz neodobrene reklamacije moguće je samo u trgovini MANA koju odaberete.

Ako proizvod koji ste kupili na akciji reklamirate vratite jer s njim nešto nije u redu, vratit ćemo vam proporcionalni udio vrijednosti proizvoda unutar te akcije, odnosno onoliko koliko ste ga platili.

Proizvod nam možete vratiti poštom na adresu Web trgovina MANA, Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb s naznakom “Reklamacija”. Ne prihvaćamo otkupne pošiljke. Naša stručna služba će ga pregledati i bit ćete obaviješteni o rješenju u roku od 8 dana.

Proizvod možete vratiti i u bilo koju MANA trgovinu u Hrvatskoj. U tom će slučaju prodavač u trgovini prihvatiti reklamaciju na rješavanje i dostaviti ga stručnoj službi na razmatranje. U roku od 8 dana stručna služba će vas obavijestiti o rješavanju prigovora.

Podsjećamo vas da se proizvodi mogu međusobno razlikovati kao i oni na fotografiji. Moguća su manja odstupanja jer je nemoguće isporučiti potpuno iste proizvode.

  1. Dostava

Narudžbu možemo isporučiti na odabranu adresu u Hrvatskoj ili u odabranu MANA trgovinu – kliknite ovdje za lokacije trgovina i radno vrijeme.

Cijena dostave u Republici Hrvatskoj je 35 kn s PDV -om. Za kupnje iznad 250 kn ili više dostava je besplatna. Dostava je besplatna i za sve narudžbe koje će biti isporučene u MANA trgovine u Hrvatskoj.

Pošiljku možete očekivati na svojoj adresi u Republici Hrvatskoj u roku do 10 radnih dana. Dostava u odabranu MANA trgovinu može potrajati do 15 radnih dana. Naručene proizvode ne šaljemo subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

  • Dostava putem GLS dostavne službe

Dostava naručenih proizvoda putem GLS dostavne službe moguća je u cijeloj Republici Hrvatskoj, do vrata. Kad je pošiljka spremna, GLS dostavna služba će vam putem e-pošte i SMS-a poslati obavijest da je paket spreman i da će biti isporučen sljedeći radni dan. U istoj poruci dobit ćete broj paketa te vezu i lozinku pomoću kojih možete provjeriti status isporuke, promijeniti datum isporuke ili proslijediti paket na drugu adresu, u PaketShop ili Paketomat. Izravni odabir dostave u Paketomat ili PaketShop nije moguć.

Status paketa možete provjeriti i na GLS https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke. Osim SMS -a, dobit ćete i e-mail poruku s više informacija o vašem paketu, uključujući iznos koji ćete morati platiti prilikom primitka paketa (ako ste odlučili platiti pouzećem – gotovinom).

  • Prihvaćanje u GLS Paketomatu ili PaketShopu

Narudžbu možete preuzeti i u GLS Paketomatu ili PaketShopu. GLS dostavna služba će vam putem SMS-a poslati obavijest da je paket spreman i da će biti isporučen sljedeći radni dan. U istoj poruci dobit ćete i broj paketa te vezu i lozinku pomoću kojih možete provjeriti status isporuke, promijeniti datum isporuke ili proslijediti paket na drugu adresu, u Paketomat ili PaketShop. Izravni odabir dostave u Paketomat ili PaketShop nije moguć. Dodatne troškove snosi klijent !!!

  • Osobno preuzimanje u trgovini MANA

Dostava je besplatna za sve narudžbe koje želite preuzeti u jednoj od naših trgovina MANA u Hrvatskoj (za lokacije trgovina i radno vrijeme kliknite ovdje). Kad vaša narudžba u trgovini bude spremna za preuzimanje, poslat ćemo vam e-mail poruko. Za preuzimanje paketa i potpisivanje preuzimanja potreban vam je osobni dokument i broj narudžbe.

Narudžba će vas čekati u odabranoj trgovini 10 dana. Ako narudžbu ne preuzmete u tom roku, otkazat ćemo je, vratiti proizvode na prodaju te vratiti uplaćeni iznos na isti način  kao što je bilo izvršeno plaćanje.

Prilikom odabira dostave u trgovinu moguće je samo plaćanje unaprijed karticom. Plaćanje gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja u trgovini nije moguće.

Narudžbu može preuzeti i treća osoba koja mora imati ovlaštenje kupca. U trgovini mora navesti ime kupca, broj narudžbe i pokazati e-mail na ekranu mobilnog telefona, odnosno e-mail poruku (koji mu je proslijedio kupac) da je narudžba spremna za preuzimanje. Zatim predaje svoj osobni dokument i potpisuje preuzimanje narudžbe, što je moguće samo uz plaćanje unaprijed u web trgovini.

Podsjećamo vas da snosite svu odgovornost ako ovlastite treću stranu da preuzme paket.

  • Odgovornost kupca

Roba će biti isporučena na adresu za dostavu kupca navedenu u narudžbi.

Kupac pristaje na sljedeće uvjete:

  • Kupac preuzima odgovornost za točnost kontaktnih podataka i adrese za dostavu.
  • Kupac pristaje osigurati odgovarajući dostavni prostor po svom izboru na adresi za dostavu na koju će biti isporučeni naručeni proizvodi. Ako je prostor neprikladan za dostavu naručenih proizvoda, prodavatelj ili prijevoznik će o tome obavijestiti i kupca. Ako kupac inzistira da naručeni proizvodi ostanu na neprikladnom mjestu unatoč upozorenju, MANA kao i dostavna služba odriču se svake odgovornosti za bilo kakvu štetu nastalu zbog nepravilnog skladištenja proizvoda.
  1. Pisana komunikacija

Važeći propisi zahtijevaju da vam dostavimo određene podatke i obavijesti u pisanom obliku. Većina komunikacije na ovim stranicama odvijat će se elektronički. Obavijestit ćemo vas objavljivanjem obavijesti na ovoj web stranici ili slanjem ugovora, obavijesti i drugih informacija putem e-pošte. Ne morate potvrđivati primanje naših obavijesti osim ako nije drugačije navedeno u našoj elektroničkoj komunikaciji.

Ako nam želite poslati bilo koju poruku ili obavijest, pozivamo vas da to učinite putem našeg web kontaktnog obrasca ili e-mail poruke na [email protected].

  1. Odgovornost

Web trgovina MANA radi 24 sata dnevno, ali zbog različitih tehničkih razloga rad web trgovine ili čak pristup web trgovini ponekad nije moguć. Stoga MANA zadržava pravo ograničiti ili obustaviti pristup stranicama web trgovine na određeno ili neodređeno vrijeme. MANA ne preuzima odgovornost za nerad trgovine zbog nepoznavanja korištenja, bilo kakvih posljedica zlouporabe web trgovine, nesposobnosti usluge zbog kvara na mreži, nestanka struje ili drugih tehničkih smetnji koje bi mogle privremeno ili duže vrijeme onemogućiti korištenje web trgovine.

Usluge koje MANA nudi u sklopu usluge web kupnje ne uključuju troškove koje posjetitelji web mjesta imaju koristeći računalnu opremu i usluge pristupa web mjestu.

MANA nije odgovorna za troškove elektroničke komunikacije, internetskog prometa ili bilo koje druge troškove koji bi mogli nastati, niti je odgovorna za bilo kakvu štetu nastalu prekidom internetske veze prilikom korištenja usluge web trgovine. Ako tijekom postupka kupnje dođe do bilo kakve pogreške, kupac može podnijeti prijavu na e-mail adresu [email protected]  kako bi se ona mogla ukloniti što je prije moguće.

MANA ne snosi odgovornost ako kupac slijedi bilo koji savjet ili preporuku u vezi sa skladištenjem ili upotrebom robe koja nije objavljen na web stranici ili kojeg prodavatelj nije posebno potvrdio u pisanom obliku. Slijedeći takve preporuke, kupac djeluje u potpunosti na vlastitu odgovornost i stoga, osim ako zakon propisuje drugačije, prodavatelj nije odgovoran za takve savjete ili preporuke koji nisu objavljeni ili potvrđeni.

Ponuđač nije dužan kontrolirati ili pohranjivati poslane ili pohranjene podatke, niti aktivno istraživati okolnosti koje ukazuju na nezakonitost podataka koje je dostavio kupac.

Ponuđač mora, na njihov zahtjev, najkasnije u roku od tri dana od primitka obavijestiti sva nadležna tijela o podacima na temelju kojih se može identificirati kupac (ime i prezime, adresa, tvrtka, e-mail adresa). Navedene podatke ponuđač mora priopćiti radi otkrivanja i sprječavanja kaznenih djela na temelju sudskog naloga, a bez sudskog naloga, ako je tako predviđeno sektorskim zakonom.

Pružatelj usluge će se truditi za potpunost i točnost podataka, ali nije odgovoran za bilo kakve pogreške ili netočnosti u sadržaju ove web stranice.

Ako ponuditelj ne može ispraviti podatke na web stranici zbog brzih promjena svojstava robe iz ponude, rokova isporuke ili cijena, obavijestit će kupca o promjenama i omogućiti mu da odustane od narudžbe ili zamijeni naručenu robu.

Iako davatelj nastoji dati točne fotografije prodanih proizvoda, sve se fotografije smatraju simboličnim i ne jamče karakteristike proizvoda.

  1. Zaštita prava intelektualnog vlasništva

Sav tekst, slike, grafike, video i drugi materijali na web mjestu podliježu autorskim pravima ili drugim oblicima zaštite intelektualnog vlasništva. Sadržaj web stranice ne smije se kopirati za komercijalnu uporabu ili distribuciju niti mijenjati i objavljivati na drugim web stranicama.

Zaštitni znakovi i logotipi tvrtke MANA prikazani na stranicama registrirani su zaštitni znakovi. Ništa sadržano na ovim stranicama ne smije se tumačiti kao davanje bilo kakvog prava na bilo kakvu upotrebu ili izmjenu navedenih zaštitnih znakova i logotipa, a njihova uporaba ili izmjena bez prethodnog pisanog pristanka pružatelja usluga je zabranjena.

  1. Zabrane i ograničenja

Ne smijete koristiti ovu stranicu u nezakonite ili zabranjene svrhe, onemogućiti je ili oštetiti.

  1. Povezivanje s drugim web stranicama

Naša web stranica sadrži poveznice na druge web stranice. Nemamo kontrolu nad njihovim sadržajem i stoga ne preuzimamo odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu njihovom uporabom.

24. Prijenos prava i obveza

Ne smijete ustupiti, odustati ili odustati od Ugovora ili bilo kojih prava ili obveza koji iz toga proizlaze bez prethodnog dobivanja našeg pisanog pristanka.

Ugovor ili bilo koje pravo i obveza koja iz toga proizlazi može MANA moda d.o.o. prenijeti na treću stranu u bilo kojem trenutku svoje valjanosti.

  1. Viša sila (nestanak struje, posljedice vremenskih uvjeta, prirodne katastrofe, epidemije …)

Ne snosimo odgovornost za neizvršenje ili kašnjenje u ispunjavanju bilo koje obveze koju preuzimamo ugovorom ako je to uzrokovano događajima izvan naše kontrole („viša sila“).

26. Odricanje od prava

Svako neiskorištavanje naših prava prema ugovoru ne znači da ih se odričemo u drugim slučajevima.

27. Djelomično poništenje

Ako nadležno tijelo proglasi bilo koji od ovih uvjeta ili bilo koju odredbu ugovora ništavim, preostali uvjeti ostaju na snazi bez utjecaja ograničenog poništenja.

28. Komentari i prijedlozi

Vaši komentari i prijedlozi su uvijek dobrodošli. Zajedno s pitanjima, pritužbama i zahtjevima možete nam ih poslati putem našeg web kontaktnog obrasca, na broj telefona 01 6197 654 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili na [email protected].

Riješit ćemo pritužbe i zahtjeve što je prije moguće i učinit ćemo sve što je u našoj moći da vam služimo.

29. Pritužbe i sporovi

Uredba 524/2013 o internetskom rješavanju potrošačkih sporova, sporovi vezani uz internetsku kupnju mogu se rješavati putem ODR platforme, kojoj se može pristupiti ovdje: http://www.odreurope.com/eu-odr-platform.

To znači da je u slučaju problema tijekom online kupovine unutar EU -a (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) moguće podnijeti žalbu na gornjoj poveznici.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a žalbe se mogu podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU -a.

U MANA ponosni smo na način na koji rješavamo pritužbe i pozivamo kupce da nam se uvijek prvo jave kako bismo mogli pomoći u rješavanju svih problema u najkraćem mogućem roku.

Klijentu ćemo odgovoriti u zakonskom roku i u skladu s važećim pravilima MANA.

Odgovornost za materijalne nedostatke rješavat će se u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o obveznim odnosima i drugim važećim propisima.

Postupak podnošenja žalbe je povjerljiv.

Ako imate pitanja, nazovite nas na na broj telefona 01 6197 654, pošaljite e-mail poruku ili opis problema na [email protected].

Žalba nema namjeru provesti prava kupca koja proizlaze iz činjeničnih pogrešaka. Postupak rješavanja pritužbi brz je i povjerljiv.

Sve sporove stranke će rješavati sporazumno. Ako se stranke ne mogu dogovoriti, sporove će rješavati stvarno nadležan sud u Zagrebu, prema hrvatskim zakonima.

30. Valjanost

Zadržavamo pravo izmjene i dopune uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku.

Prodavatelja i kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (unos online narudžbe). Svi drugi ili različiti ugovori između kupca i prodavatelja moraju biti dogovoreni i potvrđeni u pisanom obliku ili putem e-mail pošte, u protivnom oni ne vrijede (npr. ugovor u SMS poruci nije važeći).

Prilikom unosa narudžbe, kupac se uvijek podsjeti na opće uvjete poslovanja, te potvrđuje svoje poznavanje s njima, prije nego što izvrši narudžbu.

Ovi opći uvjeti primjenjuju se od 27.9.2021. Pružatelj zadržava pravo promijeniti uvjete poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način, iz bilo kojeg razloga i bez prethodne najave.

31. Valjano zakonodavstvo

Svi odnosi iz općih uvjeta procjenjuju se u skladu s važećim zakonom.

Rujan 2021.                                                                                              MANA MODA d.o.o.