Pravo odustajanja od ugovora Kupac ima pravo jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga u roku od 45 dana od izdaje računa. Kako bi mogao jednostrano raskinuti ovaj ugovor, kupac mora obavijestiti MANA o svojoj odluci da jednostrano raskine ugovor, unaprijed ga obavijestivši nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili e-poštom u kojoj se navodi njegovo ime i adresa, broj telefona i e-mail adresa. Ako odustanete od ugovora, vratit ćemo vam cijeli iznos plaćanja (bez kamata) koji smo naplatili na računu za ovaj proizvod, uključujući isporuku ako smo ju naplatili, odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od datuma kada smo obaviješteni o vašoj odluci da odustajete od ugovora. Iznos ćemo vratiti na isti način kao i plaćanje: u slučaju pouzeća na vaš bankovni račun i u slučaju plaćanja karticom kao povrat na karticu. Izravne troškove povrata snosite sami, osim ako robu predate u trgovini MANA u Republici Hrvatskoj. Robu morate vratiti u ambalaži u kojoj ste je primili ili u drugoj prikladnoj ambalaži. Vaše pravo na odustajanje od ugovora odnosi se isključivo na robu vraćenu u istom stanju u kojem je primljena, uključujući izvorne naljepnice. Proizvodi pakirani u posebno pakiranje, poput dvostrukih pakiranja, trostukih pakiranja, donjeg rublja, posteljine, ne mogu se vratiti ili zamijeniti. Odgovorni ste za bilo kakvu smanjenu vrijednost robe koja je posljedica rukovanja s njom drugačije nego što je potrebno za održavanje njezinih svojstava, karakteristika i performansi. Nismo dužni vratiti povrat kupovne cijene robe ako je njezina vrijednost smanjena zbog nepravilnog rukovanja i ako je roba ne samo otvorena, već i rabljena, istrošena i/ili oprana. Stoga s robom pažljivo rukujte dok je posjedujete. Ako želite vratiti proizvod koji je kupljen u posebnom pakiranju (npr. na akciji 3 za 2, 2 za određenu cijenu itd.), morat ćete vratiti sve proizvode iz ove akcije. Prihvatit ćemo samo povrat cijelog akcijskog paketa. Ako vratite samo nekoliko proizvoda iz akcijskog paketa, zadržavamo pravo odbiti povrat novca. Jednostrani raskid ugovora nije moguć u sljedećim slučajevima predviđenim Zakonom o zaštiti potrošača:
  1. a) predmet ugovora je roba proizvedena prema specifikaciji potrošača ili jasno prilagođena potrošaču;
  2. b) predmet ugovora je zapečaćena roba koja iz zdravstvenih ili higijenskih razloga nije prikladna za povratak ako je otpečaćena nakon isporuke;
  3. c) predmet ugovora je roba koja se zbog svoje prirode nakon isporuke nerazdvojno miješa s drugim stvarima;
Ako vam pošaljemo pogrešan proizvod, dogovorit ćemo povratak pogrešnog proizvoda o našem trošku, a također ćemo vam poslati i proizvod koji ste naručili o našem trošku. Ako željeni proizvod više nije na skladištu, vratit ćemo vam cijeli iznos kupoprodajne cijene i poštarine koje smo vam naplatili za pogrešno poslan proizvod. Kako biste što brže obradili sve povrate, molimo vas da uvijek šaljete povrate iz različitih narudžbi zasebno i priložite odgovarajući i ispunjeni obrazac za povrat. Obrazac možete ispisati ovdje: ISPIŠITE OBRAZAC ZA POVRAT/REKLAMACIJU PROIZVODA

Nakon odustajanja od ugovora, vratite proizvode najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste obavijestili MANA o svojoj odluci da raskinete ugovor, o svom trošku (npr. Poštom) na sljedeću adresu: Web trgovina MANA, Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb, s naznakom “Povrat”. Obavezno priložite ispunjeni obrazac za povrat i kopiju računa s vraćenim proizvodima. U tom slučaju troškove dostave snosite sami. Kupljenu robu možete vratiti u bilo kojoj trgovini MANA u Hrvatskoj, te je zamijeniti za bilo koji drugi proizvod. Ukoliko trenutno ne nalazite odgovarajući artikl, u trgovini možete zatražiti Potvrdu o naknadnoj zamjeni artikla uz koje je robu moguće zamijeniti u roku od godinu dana. Ne vršimo povrat novca. U tom slučaju ispunite obrazac za povrat i donesite ga u trgovinu zajedno s povratnim proizvodima u pakiranju. Također ponesite kopiju računa koji ste primili e-poštom. Primljenu Potvrdu o naknadnoj zamjeni artikla možete iskoristiti u svim MANA trgovinama u Hrvatskoj. Potvrda vrijedi 12 mjeseci.

Povrat se ne može tražiti u outletima MANA.

Materijalne greške i reklamacije Prema članku 37. Zakona o zaštiti potrošača, nedostatak je značajan u slučaju:
  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili stavljanje na tržište,
  • ako proizvod nema značajke potrebne za posebnu uporabu za koju ga je kupio kupac, a koje je bilo poznato prodavatelju ili mu je trebalo biti poznato,
  • ako proizvod nema značajke i karakteristike koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
  • ako je prodavatelj isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo kao obavijest.
Ako se na proizvodu koji ste kupili u našoj web trgovini MANA pojavio materijalni nedostatak, imate mogućnost prigovora. Kupac može ostvariti svoja prava ako nas obavijesti o nedostatku u roku od 2 mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke u robi koji se pojave nakon 2 godine od primitka. Molimo vas da ispunite obrazac za reklamaciju proizvoda, gdje navodite pojedinosti o proizvodu i opisujete kvar. Uz obrazac priložite i kopiju računa. Obrazac možete isprintati i ovdje: ISPIŠITE OBRAZAC ZA POVRAT/ REKLAMACIJU PROIZVODA

Plaćanje za proizvode vraćene zbog oštećenja ili nedostataka (ako ih ima) bit će vraćeno u cijelosti (bez kamata) kako je navedeno na računu, uključujući troškove dostave i troškove nastale pri vraćanju proizvoda. Vratit ćemo vam uplatu na isti način na koji je izvršena – u slučaju pouzeća na vaš bankovni račun i u slučaju plaćanja karticom kao povrat na karticu. Novac ćemo vam doznačiti u roku od 10 radnih dana. Ako reklamacija bude odbijena, obavijestit ćemo vas i pozvati vas da preuzmete proizvod. Preuzimanje proizvoda iz neodobrene reklamacije moguće je samo u trgovini MANA koju odaberete. Ako proizvod koji ste kupili na akciji reklamirate vratite jer s njim nešto nije u redu, vratit ćemo vam proporcionalni udio vrijednosti proizvoda unutar te akcije, odnosno onoliko koliko ste ga platili. Proizvod nam možete vratiti poštom na adresu Web trgovina MANA, Zavrtnica 17, 10 000 Zagreb s naznakom “Reklamacija”. Ne prihvaćamo otkupne pošiljke. Naša stručna služba će ga pregledati i bit ćete obaviješteni o rješenju u roku od 8 dana. Proizvod možete vratiti i u bilo koju MANA trgovinu u Hrvatskoj. U tom će slučaju prodavač u trgovini prihvatiti reklamaciju na rješavanje i dostaviti ga stručnoj službi na razmatranje. U roku od 8 dana stručna služba će vas obavijestiti o rješavanju prigovora. Podsjećamo vas da se proizvodi mogu međusobno razlikovati kao i oni na fotografiji. Moguća su manja odstupanja jer je nemoguće isporučiti potpuno iste proizvode.